Искате ли да анулирате поръчката си?
Можете да анулирате поръчката си в рамките на 15 минути от потвърждаването ѝ (опцията ще бъде налична в раздела МОИТЕ ПОРЪЧКИ). Отделът за обслужване на клиенти също не може да анулира поръчки след този 15-минутен период.
Ако искате да анулирате поръчката си, но е твърде късно, предлагаме да направите следното:
- След като поръчката бъде изпратена, можете да откажете да вземете пратката от куриера (тя ще ни бъде върната за наша сметка).
- След като получите пратката, можете да създадете формуляр за връщане в рамките на 14 дни от датата на доставката и да ни върнете артикулите обратно.
Защо поръчката ми беше анулирана?
Понякога поръчките може да бъдат анулирани поради следните фактори:
- липса на финализиращо плащане
- грешка в комуникацията между платежната система на куриер/доставчик и нашата база данни
- изчерпване на артикула в момента на финализиране на поръчката
Много съжаляваме за причиненото неудобство. Ако желаните артикули са още налични, Ви съветваме да направите нова поръчка.
Ако даден артикул е изчерпан на нашия уеб сайт, Ви препоръчваме да направите следното:
- Използвайте опцията „Уведомете ме за наличност“. Ще бъдете информирани по имейл, когато даден артикул се появи отново в наличност. Важно! Не забравяйте, че всеки, който се абонира за уведомяване, получава имейл с информация, че даден артикул отново присъства в асортимента; това означава, че понякога артикулите могат да бъдат изчерпани още веднъж, преди да успеете да финализирате покупка.
- Изберете желания размер и уеб сайтът ще ви покаже дали той е наличен в нашия онлайн магазин.