Изберете страница

ЧЗВ

1. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не е задължително да имате регистрация, може да пазарувате като гост.

2. Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Препоръчваме поръчки през нашия сайт.

3. Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката.

4. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл с обобщение на вашата поръчка. Очаквайте и телефонно обаждане за потвърждение, което не е задължително. Моля, проверете и спам папката си за всеки случай.

5. Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас.

6. Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на XFashion се извършват от куриерски фирми Еконт Експрес или Спиди, като разходите за тях са за сметка на Получателя.

В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

7. Мога ли да поръчам от чужбина?

НЕ изпълняваме поръчки за извън територията на Република България.

8. Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата поръчка, моля свържете се с нас.

9. Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

Моля да обърнете внимание на Информация за размерите на артикулите. Там има подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря на определен артикул в нашия магазин.

10. Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! За повече информация посетете страницата ни за връщане и замяна (тук).

11. Какви документи са необходими, за да върна продукт?

При необходимост да върнете даден продукт, моля да посетете страницата ни за връщане на продукт (тук).

12. Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в XFashion?

Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение, достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.

13. Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Сумите се възстановяват чрез банков превод в рамките на 14 работни дни.

14. След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност на модела, поръчката ще бъде доставена до 2 работни дни.
0
Няма продукти в количката